30 Ekim 2014 Perşembe

Kumaş boyama denemelerim



Merhaba;

Kumaş boyasıyla ilk tanışmam Tchibo'da bulduğum boya kalemleriyle olmuştu.Ne yapılır bilmediğim halde "beni al" diye yalvaran kalemlere sırtımı dönemedim.


Ne yapabilirim , nasıl yaparım kısımlarını araştırırken instagramda gördüğüm bir deseni çalışma fırsatım oldu :)
Tisört boyama-Tshirt painting

Görüldüğü gibi boya kalemlerine evdeki kimse uzak duramadı. Eşim de çizim konusunda destek oldu.

Çocuklarla da yapılabilecek faaliyet olarak değerlendirilebilir. Basic bir tişörtü yaratıcılığı ile istediği desende boyayarak giymek çocuğunuzun da çok hoşuna gidecektir.
Tisört boyama-Tshirt painting


Boyalarla kumaş üzerinde çalışırken dikkat edilmesi gerekenler var tabi. 

Karmaşık bir desen için kurşun kalemle önce deseni çizdik.Tişört boyarken boyanın arka tarafına geçmemesi için araya karton bir poşet koymak yeterli oldu.

Bir de kullanılmayan boyaların ağzını kapatmakta ve çalışmanın uzağına koymakta fayda var. Yuvarlanan ağzı açık kalemler çeşitli noktalamalar yapabiliyor :)

Bu aşamada bulabildiğim tek çözüm ise lekelenen yerlere çeşitli desenler uydurmak.

Bir de çalışmayı bizim gibi koltuk üzerinde değil de masa üzerinde yaparsanız , sırt boyun rahatsızlıklarının önüne geçebilirsiniz.


Bir başka çalışmada görüşelim, sevgiler 


2 yorum:

  1. Merhaba. Çocuklar kendi boyadıkları tişörtleri öyle seviyorlar ki, hiç çıkartmak istemiyorlar :) Benim kızım öyle en azından, gittiği yer hiç fark etmez kendi çizdiği tişörtle gitmek ister.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;
      Ben bile yaptıklarımı uzun bir süre forma gibi üzerimde taşıyorum :)
      Sevgiler ve kızınıza öpücükler :)

      Sil