3 Kasım 2014 Pazartesi

Görenlerin bayıldığı mini keçe pabuçlar

Merhabaa,

Keçe dünyası dipsiz kuyu gibi. Ne yapabileceğimi araştırırken bu sevimli bebek ayakkabılarını buldum.
Keçe bebek ayakkabısı-felt baby shoes

Yabancı sitelerde ölçü ya da kalıplar da verilmiş ama ben bu işlerden pek anlamıyorum. Yine kendi kalıbımı deneme yoluyla çıkarmaya karar verdim. 

Yapım aşamalarımız

Öncelikle evdeki çocuk ayakkabısından taban ölçüsü alarak kalıbı çıkarttım.

Keçe bebek ayakkabısı-felt baby shoes
Göz kararı uzun parçayı kestim.
Keçe bebek ayakkabısı kalıbı-felt baby shoes pattern

Kalıbımı değişik bir yeşil tonunda keçeden kestim.

Keçe bebek ayakkabısı-felt baby shoes

Yeşile en yakıştırdığım mavi renkli iplikle battaniye dikişi ile dışarıdan dikerek birleştirdim.

Pabucun arka ortasından başlayarak bir tarafı, sonra diğer tarafı diktim.
Keçe bebek ayakkabısı-felt baby shoes
İlk tarafı dikerken uzun parçanın biraz fazla uzun olduğunu farkedince biraz boydan kesmek zorunda kaldım.

Son olarak birleştikleri yerlere de küçük bir çentik dikişi dokundurdum :)

Çınar'ın çınar rengi pabuçları hazır. Aynı günde bitirmeyi başardığım nadir çalışmalardan oldu.

Kalıbı saklıyorum.Başka renklerde de yapmak istiyorum.Ayrıca çok da güzel hediye olur.

Görüşmek üzere , sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder