25 Kasım 2014 Salı

Stampa (mühür) ile minik mendillere renk katalım



Merhaba ; 

Yarın benim için çok önemli bir gün. Heyecanımı bir nebze olsun bastırmak için daha önce başladığım yazımı tamamlamaya karar verdim. 

Çok keyifli ve bir o kadar seçenek barındıran stampa kullanımı ile Çınar'cığın çeyizi için minik mendiller yaptım. 

Köpükten evde stampa yapımını ise ekteki sayfadan öğrendim. 
http://www.cocuklacocuk.com/kopuk-tabaktan-stampa
Hemen kolları sıvadım ve kendi stampalarımı yaptım. Bayıldım :)) 

Bizzat kendi köpük tabağımızdan yaptığımız ve hazır aldığımız stampalar ile hazırlanan örnekler;
Kral tacı mendil - baby wipes stamp
Yelkenli baskılı mendil - baby wipes stamp

Kuş baskılı mendil - baby wipes stamp
Dikkat;
Stampanın boyutu büyük olursa şişe kapakları işinizi görmüyor. Burada daha büyük kapak ihtiyacı günlük süt şişelerinden sağlanabilir.Bir başka büyük model stampa için de evdeki mıknatısı düşmüş buzdolabı süsünü kullandım.

Köpük stampa (mühür) -stamp

Dikkat2;
Köpük stampalar sıkı sıkı bastırarak sık olarak kullandığınızda eziliyor, inceliyor. Ama neticede yenilemek çok kolay :)


Hazır stampa (mühür) -stamp

Köpük stampa (mühür) -stamp


Çok basit şekilde aklınıza gelen her modeli çıkarabilirsiniz.Sadece kumaş değil , uygun boyalar karton, kağıt boyama işlerinde de kullanabilirsiniz. Yılbaşı yaklaşırken çocuklarınızın da katılımı ile kendi şık paketlerinizi tasarlayabilirsiniz.

Bu ürünlerle boyama işlerim devam edecek.Yeni baskılarda görüşmek üzere. 

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder