12 Kasım 2014 Çarşamba

Doğum öncesi fotoğrafları-Çekim1



Fotoğraf çekmek benim için bir zevk ama poz vermek için aynı şeyleri söyleyemem. En güzel fotoğraflarımı her zaman annem çeker. En kendim gibi olduğum hallerimde güzel pozlar çıkıyor. Poz verirken rahat olmak önemli. Harika olmayan hallerimi anneme açmaktan çekinmiyor olmak bunun sebebi.

Çekim 1 dedim ama henüz ikincisi yok. Umarım güzel, aydınlık, sıcak  bir güne denk gelerek ikincisini de yapabiliriz. Bu özel, eşi benzeri olmayan günlerin her ayrıntısını saklamak istiyorum.Yaşadığım günleri yıllar sonra da hatırlamak için.Ayrıca 36 haftayı tamamlamış bulunuyorum. Çok da zamanım kalmadı.

Fotoğraflar yetenekli eşime ait. O nedenle onunla bir fotoğraf yok :) Fotoğrafları hafta içi rahat bir günde Florya sahilde çektik. 



Çok sevdiğim ters ışık çalışması :) Öğlen saati olduğu için yoğun bir ışık vardı.Aslında gün batımı mükemmel olurdu ama vaktimiz kısıtlıydı.Ben de fotoğraf üzerinde ışıkla oynayarak biraz pembelikle fazla ışığı kırmaya çalıştım.
Doğum öncesi fotoğrafları-Maternity photos-Reverse light -Ters ışık

Elbise H&M hamile koleksiyondan.Aslında etikete göre elbise değil de bluz kendisi. Bluz için fazla salaş , elbise için de biraz kısa diyebilirim. Çorapla kullanımı rahat , görüntü daha ince oldu. Malum bu aralar ince hissetmekten oldukça uzağım. 
Doğum öncesi fotoğrafları-Maternity photos

Doğum öncesi fotoğrafları-Maternity photos


Doğum öncesi fotoğrafları-Maternity photos

Doğum öncesi fotoğrafları-Maternity photos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder