1 Mart 2015 Pazar

Kuru Şampuan yaptım , valla oldu



Kuru şampuanı ilk video bloggerlardan birinde reklamı yapılırken görmüştüm. 3 gün fön + 3 gün de kuru şampuan ile 1 haftayı fönlü kapatmaktan söz ediyordu.Sanırım yurtdışında kuaför işleri oldukça pahalı. 

Bu tarifi ise bir tv programında gördüm.Tarifte miktarlar yoktu , ben de göz kararı yaptım.
evde kuru şampuan - dry shampoo

Malzemeler;

Biraz kakao
Biraz mısır nişastası (Buğday nişastası da olur bence, neden olmasın )
1 çay kaşığı karbonat
5 damla lavanta yağı

Bir kapta karıştırdıktan sonra cam kavanoza aktararak saklayabilirsiniz.
Allık fırçası ile saç diplerine uygulayabilirsiniz. Yoğunluğu size kalmış.



Saçlarınız çabuk yağlanıyorsa ya da saç diplerinize hacim katmak için  kullanılabilirsiniz.
Evde miskinlik planlarken aniden bir davet alırsanız ve saçlarınız gür ve kolay şekillenmiyorsa, sinüzit varsa, kısaca  yıka-çık insanı değilseniz gününüzü kurtarır.

Başlangıçta kafamda yemekle gezinme hissi verdi . Ama hazır spreyleri düşününce içerisini bilmediğim , solumak istemediğim bir karışım yerine , içeriğini bildiğim bir tarif beni kesinlikle mutlu ediyor.
Ayrıca hazır spreyler çabuk bitiyor.
Kendi hazırladığım ürünü kullanmanın keyfi de başka :)


Dikkat1

Sizi 1 gün kurtarabilir. 2. gün biraz kaşıntı yaratıyor :)

Dikkat2

Saç diplerini bir nevi kellik tozu gibi boyuyor.Yani sarışınsanız kakaoyu çok çok az kullanmanız gerekir.Bu tarif kahve, kestane saçlar için ideal.

Dikkat3

Yatarken nevresiminizin kirlenmesini istemiyorsanız fazladan bir yastık kılıfı ya da havludan faydalanın derim.

Görüşmek üzere ...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder