24 Ekim 2014 Cuma

Keçe detaylı mama önlüğü




Bib-Mama önlüğü keçe detay



Bir mini çalışmada yine beraberiz :)

Bib-Mama önlüğü ön parça
Elbette hazır birçok mama önlüğü var.Ama ufak dokunuşlarla size ve bebeğinize özel hale gelen bir önlük sevginizi anlatmanın tatlı bir yolu.








Yine hazır önlüklerden birinden kalıp çıkararak işe başladım.

Kumaş bir parçadan ön biçtim.

Arka yüz için (bir nevi astar) yine evdeki yumuşacık penye kumaşı kullandım. 





Bib-Mama önlüğü arka parça

Önce keçe detayını düzgün dikişime güvenerek! renkli iplikle ön parçaya makinede diktim.Kumaşın konseptinden farklı renk ve  çapa motifini tercih ettim ;)

Kendi çapında aplike diyebilir miyiz buna bilmiyorum :)

Sizin için özel ve anlamlı motifler kullanabilirsiniz.

Bib-Evde mama önlüğü dikimi



Tersten küçük bir açıklık bırakarak kumaşları birleştirdim.

Çevirdikten sonra kenarlarından incecik bir dikiş geçtim.

Bir çıtçıt ile bu iş tamamdır.





Bib-Mama's kiss



Bu da annesinin öpücüğü isimli çalışmam.

Tekrar  görüşmek dileğiyle, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder